Általános Szerződési feltételek


Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a www.varazslatoselmenyek.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre,nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Törő Melinda E.V
A szolgáltató székhelye: 4337 Jármi, Arany J. köz 15.
 e-mail címe: info@varazslatoselmenyek.hu
Adószáma: 69405075-1-35
Telefonszámai: 06302044388
Adatvédelmi nyilvántartási száma: 53134521

A szerződés nyelve: magyar 

Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme

1.4. Rendelkezésre állás.

Adatkezelési szabályok:

1.5. Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. A kurzus, az útmutatás megvásárlásával meghatározott időtartamra szól a szolgáltatás, amely nem átruházható, nem felfüggeszthető, nem meghosszabbítható. A szolgáltatás azon a napon veszi kezdetét, amely napon az online kurzus vásárlása megtörtént, vagy egyeztetett időpontban az útmutatás. A termékek tartalmazzák az Áfát. 

1.7. . A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete,fizetés

1.9.A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a "vásárlás folytatása" gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

1.10. Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga. Elírás jogát fent tartjuk.

1.11. Fizetés és számlázás:

Átutalással lehet kiegyenlíteni az összeget, amelyt e-mailben kap meg a Fogyasztó. A vásárlást követő 4 napon belül Fogyasztó számlát kap a Számlázz.hu számlázórendszerén keresztül a vásárlásról az általa megadott email-címre.

Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben.

1.12. Megrendelés, a szolgáltatás igénybevétele

Az internetkapcsolat segítségével termékeket elő kell fizetni a honlapon keresztül. A szolgáltatás használatát akadályozó feltételekért – például az internetkapcsolat akadozása, lefedettségi problémák – Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Vásárláskor Felhasználó megad egy e-mail címet, amelyre a szolgáltató a belépéshez szükséges információkat elküldi. Felhasználó a szolgáltatás igénybevételére a szolgáltatási díjak igazolt megfizetését követően (sikeres fizetés) jogosult. Az internetkapcsolat segítségével online nézhető tartalmakhoz való hozzáférésről és a letölthető tartalmakhoz való hozzáférésről a szükséges információkat Szolgáltató e-mailben elküldi azonnal, a vásárlást követően. Szolgáltató csoporttagságot biztosít az előfizetőknek, amely az előfizetéskor rögzített tartalmakat biztosítja az előfizetés időtartamára. Az előfizetési díj megfizetése olyan egységben történik (ha havi előfizetést vásárolt, akkor havonta, ha fél éveset, akkor fél évente), amilyent Felhasználó választott. Az előfizetési időtartam lejárta után a díj változhat.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. A megrendelések feldolgozása mikor történik 1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 4 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

1.16. A Fogyasztónak jogában áll az online tagság vásárlást követően, de még a tagság érvényesítését – azaz a Weboldalon vagy a Facebook-csoportba való belépést megelőzően – a vásárlástól elállni, az alábbiakban megjelölt időpontban és módon. Ez esetben az elállás okán a Fogyasztónak fizetési kötelezettsége nincs, azaz az elállás esetén a már levont pénzösszeg a Fogyasztó részére visszajár. A lemondást a Fogyasztó jelezheti e-mailen, postai úton írásban.

A Fogyasztót az alábbiakban meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet szerint.

A Fogyasztó az elállási jogát a tagság megvásárlásának napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja, amennyiben a tagságát még nem érvényesítette az online képzés helyszínéül szolgáló Weboldalon vagy Facebook-csoportba való belépéssel.

Az elállásra vonatkozó szándéknyilatkozatot a fogyasztó fenti határidőben köteles postai úton levél formájában, vagy elektronikus úton az alábbi címre, e-mail címre megküldeni:

  • Törő Melinda 4337 Jármi, Arany J. köz 15. 
  • e-mail: info@varazslatoselmenyek.hu

1.17. Tájékoztatjuk a vevőket (fogyasztókat), hogy a 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet értelmében fogyasztónak a Polgári Törvénykönyv 8:1. § (1) bek. 3. pontjában meghatározott természetes személynek minősül.

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Panaszkezelés

1.18. Fogyasztói Panaszügyintézés módja:

A fogyasztói kifogásokat vagy egyéb észrevételeit, panaszait Fogyasztó az info@varazslatoselmenyek.hu e-mail címen írásban.

A fogyasztói kifogások intézésének módjára a 19/2014. NGM rendelet szabályai az irányadóak.

A szóbeli panaszt a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a jelzést követő 3 munkanapon belül köteles megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása fenti határidőben nem lehetséges, Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját Szolgáltatás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a fogyasztó neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztó a vállalkozás székhelye szerint illetékes alábbi békéltető testülethez fordulhat:

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszám: 0642/420-180
E-mail cím: : bekelteto@szabkam.hu

A panasz benyújtható az EU online vitarendezési platformján ("ODR platform").
Az ODR platform az EU-n belüli fogyasztók és kereskedők számára lehetővé teszi, hogy bíróságon kívül próbáljanak meg egyezségre jutni az online vásárlásból eredő panaszokkal kapcsolatban. Ez a felhasználóbarát és interaktív honlap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető és ingyenesen használható. Az ODR platform használatával a fogyasztó és a kereskedő megegyezhetnek egy vitarendezési testület kiválasztásában, majd ezt követően végigmennek egy folyamaton, hogy megoldást találjanak a fogyasztó panaszára. Az ODR platform itt érhető el: https://ec.europa.eu/odr.

A fogyasztónak minősülő vevő kifogásainak bíróságon kívüli rendezésével kapcsolatos lehetőségekről további tájékoztatást az alábbi elérhetőségeken talál:

  • Békéltető Testületi eljárás: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek
  • Fogyasztóvédelmi hatósági eljárás indítása: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
  • Európai Fogyasztói Központ: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/europai_fogyasztoi_kozpont.

Bírósági eljárás.

A Fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.